Home

Nieuws

JC Event Aprés-ski Muziekreis i.s.m.Vakantiehotel Der Brabander in Winterberg groot succes !!!

4.117 reacties Geen categorie

Van 22-25 maart vond de JC Event Aprés-ski Muziekreis plaats i.s.m. Vakantiehotel der Brabander in Winterberg .Vanaf de eerste tot de laatste dag was het een groot feest waar iedereen enorm van heeft genoten.Dankzij de medewerking en geweldige optredens van de artiesten :Christian Malan, Jessica Malfait, Sander Kwarten , Roy van Lent, Martien Buijks, Leon Basley, Michelle Okken, Gerbrand, Robby Lee & Robin van Damme ,werd het niet alleen voor ons ,maar ook voor alle andere gasten een weekend om nooit te vergeten.

De meer dan 600 foto’s die zijn gemaakt tijdens deze reis door Gerbrand Fotografie  zijn te bekijken via deze link :   Klik hier om het album te bekijken : JC Event Aprés-ski Muziekreis @…

You tube link fotoslide met muziek  : http://youtu.be/bGaYHXeDaBc

Binnenkort hier de beelden die zijn opgenomen door Cor Bloks (www.corbloks.nl) ,van de JC Event Aprés-ski Muziekreis .

TV opnames voor het programma  : “De week van Cor “ en ”Muziekmenu”

LEES HIERONDER ENKELE REACTIES OVER DE JC EVENT APRËS-SKI MUZIEKREIS 2013

Serena ( 3 jaar ) :

Hallo allemaal
Ik heb een hele leuke vakantie gehad in winterberg ,veel gespeeld in het hotel,  en leuke dingen mogen doen zoals : koekjes bakken , t shirt en cap beschilderen in de kinderclub bij fleur kleur . Ook mocht ik samen met jolanda en joop mee naar de clip opnames Christian , Leon , en Michelle wat ik bijzonder leuk vond .
Tijdens de karaoke avond heb ik een liedje gezongen van K3 samen met Melissa
Ik heb gewonnen!!!,En kreeg van jolanda – jc event een verassing omdat ik gewonnen had
Ik mag terug op vakantie na hotel der brabander joepie..
Ik vond het leuk dat ik mee mocht met jullie .   Dikke kus van Serena xx

Leon Basley :

Hierbij doe ik een  verslag en geef ik mijn beoordeling over de JC Event Aprés ski Muziekreis 2013 in winterberg

Ik heb deze reis ervaren als een van de beste artiestenreizen die ik heb meegemaakt,Daarom gaan mijn complimenten ook uit naar de organisatie JC Event en Hotel der Brabander in Winterberg

Dit was echt tot in de puntjes goed geregeld, ook de collega artiesten waren toppie en hebben hun beste beentje voort gezet,we hebben er met zijn allen er een groot feest van gemaakt.

Het begon al met de busreis, we werden goed onthaald door de busschaufeur en op een veilige en rustige manier naar winterberg gebracht met een lekker tussenstop van een uur bij een wegrestaurant, daarna werden welkom geheten in de bus, door de hoteleigenaar en konden daarna heel snel inchecken, en werden we daarna getracteerd op een welkomskocktail en speach.Toen hebben we een heerlijk menu naar binnen kunnen werken en was het savonds tijd om aan de fakkeltocht mee te doen en hebben we daarna een welkoms optreden gegeven met de artiesten.

Dag twee stond in het teken van degene die wilde skien of andere dingen wilde doen, zoals het bezichtigen van het mooie winterberg,maar eerst weer een lekker ontbijtje, ik zelf en een aantal andere collega artiesten hadden verplichtingen tegenover Clip opnames en interviews met cor bloks en zijn team voor het programma de week van Cor  en muziek menu, ook deze mensen toonde hun gezelligheid en vakwerk ondanks het heel koud was hebben we er met zijn allen toch mooie opnames van gemaakt.Daarna was het smiddags voor mij en een aantal andere artiesten tijd om een feestje te maken in de apreskihut van hotel der brabander en wat een toppie publiek heel het dak ging eraf met dank natuurlijk aan Herry met ferry en zijn team, toen hebben we na een beetje opfrissen weer genoten van het heerlijke eten van hotel den brabander dit keer een heerlijk warm en koud buffet, en toen was het moment daar en gingen we savonds met alle artiesten los in de apresski hut waar ook nog eens de beste Heidi en Anthon werden verkozen ook dit hebben we weer met zijn allen naar een goed en gezellig eind gebracht, en konden we weer met zijn allen in onze heerlijke bedden stappen.

Dag drie begon lekker rustig voor degene die wilde skien konden dat gaan doen je kon ook met een paard en wagen mee of je kon lekker naar de wellnes gaan en je lekker ontspannen laten verwennen en tot rust komen, savonds was er een candellight diner met een 4 gangen menu waar je kon kiezen uit vis of vlees, alles in candlelightsfeer en zelfs een pianiste op de achtergrond met romantische muziek, daarna was er in de avond een karaoke avond waar de hoofdprijs een weekendje winterberg te winnen was, doordat er twee winnaars waren ging dat weekendje er zelfs twee keer uit. Deze prijzen werden aangeboden door Jolanda Clement van JC Event

Dag Vier was in het teken om weer huiswaarts te gaan, Eerst weer een heerlijk verzorgd ontbijt en daarna tijd om uit te checken en weer huiswaarts te gaan met onze toppie busschaufeur die ons onderweg nog tracteerde op anderhalf uur winkelen in oberhousen een groot overdekt winkelcentrum met alle winkeltjes en eettenten die je maar kunt wensen, daarna zijn we huiswaarts gegaan en zat het gezellige toppie weekend erop,

Ik ben daarom ook zeer blij dat ik heb mee mogen gaan met deze muziekreis en wil JC Event ( Jolanda en Joop) , Hotel Der Brabander en personeel, fans en aanwezige mensen, Natuurlijk al mijn collega artiesten ,busschaufeur en iedereen die er aan mee hebben gewerkt bedanken voor deze fantastische reis die zeer zeker aanbevolen wordt door mij en graag tot de volgende !!!  Jolanda mijn complimenten !!!                       Met vriendelijke Groet Leon Basley

Michelle Okken :

Ik vond het super gezellig in winterberg het was spannend het optreden in de aprèsskihut .Het was wel heel erg koud  op de skipiste tijdens de tv opname ,maar wel heel erg leuk om daar een clip op te nemen .We hebben lekker gegeten van het lopendbuffet bij de brabrander, dit zou ik elke dag wel willen optreden ,clips opnemen . Dank je wel jolanda van jc event. Liefs Michelle Okken

Roy van Lent :

‘De Après ski muziekreis van JC Event naar “Der Brabander” in Winterberg waren in 2 woorden geweldig en uniek! Zo’n reis zou je bij wijze van wel ieder weekend willen maken. Helemaal te gek!!! Het hotel, voor mij niet onbelangrijk het eten, de gastvrijheid, de activiteiten, helemaal top, je voelt jezelf er gelijk thuis. Hoe “Der Brabander” hun best doen voor de gasten, zouden veel hotels nog heel veel kunnen leren! Bovenal was de organisatie op en top geregeld. De artiesten, die allemaal samen zingen, de microfoon is in alle handen geweest in 1 liedje, want dan pakte Sander weer de Mic, dan ik, Christian, noem maar op. Je ziet ook echt dat iedereen het naar zijn of haar zin heeft. Jolanda is vanaf het begin van mijn carrière mijn manager, en dat ze zo iets regelt voor alle artiesten van JC Event, is echt geweldig! Kortom, Ik kan daarom ook iedereen aanraden om bij een volgende reis met ons, zeer zeker mee te gaan. Want dit was en is een weekend om never nooit te vergeten, en van deze muziekreizen van JC Event, komen er zeker te weten nog heel veel van! ‘
Nogmaals heel hartelijk bedankt voor dit onvergetelijke weekend !

Robby Lee :

Bij deze nog een foto samen met Jootje van afgelopen weekend in Winterberg. Het was super gezellig en zeker de moeite waard om er een jaarlijks evenement van te maken . JC Event bedankt voor de goede zorgen !!

Sharona Malfait :

Hallo allemaal .Hier even een stukje over ons geweldig weekend in winterberg.Het was een super gezellig weekend veel gelachen en gezongen met z’n allen !! Het begon al met onze busreis vanuit station Breda naar Waspik en toen naar Nijmegen. Het was een lange reis maar we hebben ons prima vermaakt in de bus onderweg nog even gestopt bij het ac restaurant.Eindelijk aangekomen op de plaats van bestemming werden we met een warm welkom ontvangen. Ingecheckt met z’n allen zijn we de koffers uit gaan pakken en op gaan frissen voor ons avondeten (wat alle dagen perfect was) na het eten zijn we met de fakkeltocht meegegaan, erg koud maar wel gezellig. S avonds hebben de artiesten nog wat liedjes gezongen om zich even voor te stellen  tijdens de meet & greet in het hotel. Zaterdag: lekker ontbijt op veel keuze zo vroeg in de ochtend.Artiesten waren met clipopname mee en ik ben lekker gaan skieen op de ski piste die precies aan het hotel lag.S avonds met z’n allen naar de apres ski gegaan waar de artiesten ons weer prima hebben vermaakt tot in de late uurtjes. Zondag: de karaoke waar eerst even wat gedronken moest worden voordat de meeste begonnen te zingen,ook weer erg gezellig geworden.Maandag: de dag dat we helaas weer na huis moesten met een tussenstop in oberhausen om nog even te shoppen.Het was een top weekend met goed eten en drinken en natuurlijk de artiesten die ons het hele weekend hebben vermaakt.De kinderen werden ook prima vermaakt door het personeel.

Een weekend om niet te vergeten en zeker voor herhaling vatbaar!!!!!

Allemaal TOT volgend jaar.               Groetjes Sharona Malfait

Robin van Damme :

Zo en weer thuis van een top weekend in winterbergen met Meike de Jongh ,lekker gezongen en heerlijk in de sneeuw gespeeld 😉 Het was top geregeld door JC Event.

Jessica Malfait :

Lieve mensen, ikwil jullie bij deze vertellen, dat ik al alle mensen en collegas een super leuke apresski reis hebben gehad. In een woord een top weekend !! Vrijdags al begonnen met een leuke fakkeltocht, wel heel erg koud ( gevoelstemp-15 ).Daarna hebben we gezellig met z’n alle een welkomsdrankje gehad en een leuke avond. We hebben allemaal 2 liedjes gezongen om ons aan de mensen voor te stellen in het hotel .Zaterdags heb ik in het dorp opnames gehad voor de week van cor. Was ook heel leuk .Jolanda en Joop &  Gerbrand (fotograaf )zijn gezellig mee geweest..S’avonds hadden we een gezellig feest in de apreski hut werd gepresenteerd door me lieve collega’s Christian Malan en Roy van Lent.We hebben er met zn alle een top feestje van gemaakt tot in de late uurtjes..Zondags hadden mijn collegas ook nog tv opname s voor de week van cor op de piste .Ik ben lekker gaan skieen en op de piste werden opname”s gemaakt. Savonds nog een leuke karaoke show ,waar mijn nichtje Serena van 3 jaar de hoofdprijs Won ,een weekendje weg naar hotel der brabander ze was enorm blij en trots. Ze zong k3 voor alle mensen .En toen brak de maandag aan .We hebben lekker gezamelijk ontbeten ,en daarna zijn we weer vertrokken naar Oberhausen om te winkelen en daarna na huis . Wil iedereen bedanken voor het gezellig en in 1 woord top weekend. Hotel der Brabander bedankt voor de goeie zorgen het is een super hotel .Al mijn lieve collegas voor de gezelligheid Gerbrand voor de mooie fotos ,Cor Bloks voor de mooie opnames ,En Jolanda en Joop in het bijzonder voor deze geweldige reis en die voor herhaling vatbaar is. Dank je wel allemaal !!!

Liefs Jessica Malfait   Xxx

Namens de organisatie : Jolanda & Joop Clement – JC Event/JC Records  iedereen nogmaals bedankt voor de medewerking aan dit fantastische weekend !

Wij gaan ervoor en zeggen , op naar het volgende feestje !!!

Meer info en fotos volgen op : www.jcevent.nl